13 Kasım 2010 Cumartesi

Yine mor

Bu ara mor cok oldu dimi. neyse canim yapicak bisey yok. Evde saatlerce dusundum heralde napiyim ne suriyim diye ama daha tirnaklarimi yeni kisalttigim icin cok zorlayici bisey istemedim. bunun uzerine flormar neon mor N009'la, Golden rose 55'i karistirdigim franken'imi surdum. aslinda golden rose'un rengi kendi basina cok guzeldi ama fazla seffaf olunca karistiriyim biraz dedim.  Resim cok guzel diil soyliyim daha temizlememistim bile.


Sonra bu goruntu cok sade geldi, renge bayildim o ayri:) bunun uzerine yine flormar nail art'in NA09'unu ve NA12'sini kullanarak biseyler yapiyim dedim. hani mor ve sari kontrast renkler ya:) Hizli yaptigim icin cok guzel olmadi ama ben fena bulmadim. Ortaya soyle bi goruntu cikti :



cok cok zaman once de yine mor ve altin rengiyle (hangi mor ve hangi altin onu hatirlamiyorum ama sonuncuyu yaptiklarim diiller) sunu yapmistim. Ustunde kalpler falan da var. Mor ve altin guzel duruyo yani:) :



Not: bir de benim bu fotograflarim hic guzel cikmiyor. Aslinda yari-pro nikon D80'im var ama yakin cekimlerde zorlaniyorum cok. Telefonum daha guzel cekiyo valla (fotograflarin cogu da maalesef bu yuzden telefonla). Onerisi olan var mi :(

4 yorum:

  1. Thank you soo much:) photos suck a bit though:(

    YanıtlaSil
  2. onerim: isik kutusu =) ayrica nikon d80 ile biraz daha uzaktan net fotograflar cekip belli bir boyutta kesebilirsin, boylece yakin ve detayli gozukur tirnaklarin =)

    YanıtlaSil
  3. en iyisi ben isik kutusunun ne oldugunu arastiriyim:D en son uzaktan cekip kesmeyi denedim fotograflari koyucam yakinda bakalim olucak mi :)
    simdiden tesekkur ederiiim:)

    YanıtlaSil