1 Ocak 2011 Cumartesi

Colored stripes

I like this one a lot, I wish I could to the stripes on every nail but it takes a long time to paint the stripes just right. I have Essie Haute as Hello on my nails, it's a very warm color, a little matte. I used random colors on the stripes.







Bunu cok begendim, keske cizgileri her tirnagima yapabilseydim ama kisa surmuyo cok cizgileri cok duzgun yapmak. Tirnaklarimda Essie - Haute as Hello var, cok sicak bi renk, surunce biraz mat oluyor. Cizgileri kafama gore bikac renkle yaptim.


-  CA

2 yorum:

  1. haute as hello sende cok nude gibi durmus, tenin acik demek ki =) bende daha farkli duruyor, tenimin koyu oldugu belli oluyor =) guzel olmus. ben de boyle cizgiler yapmistim gecenlerde =)

    YanıtlaSil
  2. eveet, biraz daha belirgin olmasini istiyodum ben. ama yine de rengi cok sevdiim:) seninkine de bakiciiim hemmen:)

    YanıtlaSil