9 Ocak 2011 Pazar

Cracking Nail

Hi all,
Finally, we bought the crack polishes that we were searching for. And I used it on a color that i got recently and. It is very simple to apply but i really like crack polishes:)
I used Alix Avien 193 as a base, it is a color between pink and purple.
The crack polish is again from Alix Avien, black.
-CC






Merhabalar,
Uzun zamandir almayi istedigimiz crack polishleri en sonunda aldik. Ben de yeni aldigim ve rengini begendigim bi renk uzerine denedim, begendim:) Cok basit bi uygulama olmasina ragmen catlayan ojeler benim hosuma gidiyor.
Kullandigim renk Alix Avien 193. Pembe mor arasi guzel bi rengi var bence.
Ve yine Alix Avien'in siyah catlayan ojesini kullandim.

-CC

2 yorum:

  1. bende çok istiyorum catlayan ojeden acaba nerden aldını söyleye bilirmisin? güle güle süür :)

    YanıtlaSil
  2. taksimde erkul kozmetik var. orda sorarsan alix avienin bir kac rengini getirmislerdi ben aldigimda :) baska yerlerde de olabilir acikcasi artik daha fazla satilmaya baslaniyo cunku catlayan oje.

    YanıtlaSil