19 Ocak 2011 Çarşamba

GS Fan Nail :)

Hi,
This post will be personal, sorry for that. I am a supporter of Galatasaray Club and last week there was the opening match of our new stadium. So i used red and yellow -colors of the club- for my nails. The lines are not very straight i did it really quickly. I will post tomorrow, a color that i tried recently.
Have a nice day.
-CC



And this is our new stadium :)


Merhabalaaaar,
Bugunku post biraz kisisel olucak aslinda. Ben siki bir Galatasaray taraftariyim gecen hafta da yeni stadimiz Turk Telekom Arena'nin acilis macina gitme sansim oldu, giderken de buna uygun bir sey yapiyim dedim dolayisiyla yine kulubun storelarindan aldigim sari kirmizi ojeyi yari yariya surdum. Cizgilerim cok duz diil biraz acele yaptim acikcasi. Yarin denedigim renklerden birini postlayacagim.
Gorusmek uzere.
-CC

5 yorum:

  1. aa bu kadar güzel durucanı bilseydim gittiğimde bende alırdım bakmıştım öyle sadece güle güle kullan cnm süper olmuş tırnaklarında cok güzelmiş maşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. ya ben gs'li değilim aslında ama bu ojeden almak istiyorum.. nerden bulunur bu?

    YanıtlaSil
  3. @banu: ben ilk ciktiginda bulamadim, sonra hemen aldim ama ilk defa denedim. acikcasi benim de bekledigimden daha guzel cikti ama sariyi 4 kat surdum tam koyu olsun diye. sisesi ve kullanimi da pratik bence, kesinlikle oneririm :)

    @Nemo Latte: Galatasaray Store'larda satiliyo. http://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=8841 bu da internet sitesinden alimi icin. fiyati da gayet uygun :)

    YanıtlaSil
  4. I like that color combination - looks great!

    YanıtlaSil
  5. thanks :) because ı'm a supporter ı use this color combination a lot :)

    YanıtlaSil